Betere customer service zorgt voor meer loyale klanten

Betere customer service zorgt voor meer loyale klanten 768 542 Repareer Beheer

Betere customer service zorgt voor meer loyale klanten en klantloyaliteit Uit onderzoek van Harvard Business Review blijkt dat betere service tot meer loyale klanten leidt, dan het plezieren van klanten…

lees meer

Hoe ga jij om met garanties?

Hoe ga jij om met garanties? 480 320 Repareer Beheer

Altijd vervelend een garantie geval, maar wel zo service gericht als je het netjes oplost. Maar wat als de klant de bon niet meer  heeft en contant heeft betaald in…

lees meer

Is een digitale handtekening juridisch geldend?

Is een digitale handtekening juridisch geldend? 480 370 Repareer Beheer

De digitale handtekening wint steeds meer terrein. Repareerbeheer heeft binnen het platform de mogelijkheid je klant digitaal voor de werkbon te laten tekenen. Dit gebeurt veilig en eenvoudig binnen je…

lees meer

Onze beta community ❤️

Onze beta community ❤️ 500 334 Repareer Beheer

Naast dat elke reparateur het platform al volop kan gebruiken zijn wij bezig met een beperkte beta-testgroep die ons feedback geeft op bestaande functies en concepten die we binnenkort gaan…

lees meer

De kracht van sms als klantenservicetool

De kracht van sms als klantenservicetool 640 427 Repareer Beheer

De kracht van SMS als customer service tool is het geven van reparatie-updates die snel, kosten-efficiënte en persoonlijke service wordt geleverd via sms-berichten. Bellen bij een update kost veel tijd,…

lees meer

Uneto-VNI steunt repareerbeheer

Uneto-VNI steunt repareerbeheer 300 183 Repareer Beheer

Vandaag hebben we met trots ons platform aan de brancheorganisatie Uneto-VNI gepresenteerd. Uneto-VNI behartigt de belangen van de reparateurs die smartphones, tablets, computers en andere elektronica repareren. Net als de…

lees meer