Veelgestelde vragen en contactgegevens

01

Algemeen

  • Nee hoor, ons gratis pakket is perfect voor de hobbyist of startende reparateur! Iedereen mag gebruik maken van Repareerbeheer, of je nou staat ingeschreven bij de KvK of niet.

  • Jazeker! Iedereen kan het systeem een maand lang kosteloos en zonder verplichtingen proberen. Na deze maand stopt de proefperiode automatisch, hier hoef jij helemaal niks voor te doen.

  • Met het Hobbyistpakket kun je wegwijs worden in de werkroutine van Repareerbeheer. De gratis variant biedt ruimte voor vijf reparaties per maand en kan maximaal vijf nieuwe klanten registeren. De workflow met fases, en de daarbij horende notificaties en afspraken, zijn vanzelfsprekend te gebruiken. De CRM-features met de grafieken zitten hier echter niet bij inbegrepen.

  • Wij vinden van wel, je kan alle functies van Repareerbeheer ook gebruiken op een tablet of laptop. Het maakt dus niet uit waar je de reparatie uitvoert.

  • Dit systeem is ontwikkeld door een groep reparateurs van mobiele telefoons, tablets en laptops met jarenlange ervaring. Ze weten als geen ander wat er allemaal bij het reparatiewerk komt kijken. Repareerbeheer; voor reparateurs door reparateurs!

  • Nee wij zijn de eerste!

02

Contracten en financieel

  • De betaalde bundels kan je via iDeal en bankoverschrijving aanschaffen, de kosten worden per jaar van je rekening afgeschreven.

  • Ja, sms-berichten naar je klanten te sturen bij het updaten van een status update binnen de reparaties kun je bundels kopen op prepaidbasis. Dit is geen abonnement en je betaalt alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt. Email-berichten zijn gratis.

  • Los van de kosten voor notificaties betaal je bij ons alleen de prijs van je pakket. Aan Repareerbeheer zijn geen verborgen kosten verbonden. Je betaalt niet extra voor het aanmelden van een klant. Wel zo eerlijk.

03

Dagelijks gebruik

  • Om de beste ervaring te krijgen kun je het platform het beste gebruiken in Google Chrome of Mozilla Firefox.

  • Dit kan zeker. Een foto van een beschadiging kan voor verzekeringsdoeleinden erg nuttig zijn en heeft een sterkere bewijslast dan alleen een overeenkomst op schrift. Wij raden je aan om van elke inkomende order een foto te maken.

  • Absoluut, Repareerbeheer is bedoeld om de workflow van jezelf en je collega’s zoveel mogelijk te optimaliseren.

  • Wij onderscheiden drie rollen; de medewerker, de bedrijfsleider en de eigenaar. Bij deze drie individueel in te stellen rollen horen verschillende functionaliteiten en toegangsmogelijkheden.

  • Elke medewerker heeft een eigen inlogcode. Een medewerker heeft inzage in de opdrachten die door hem worden uitgevoerd en kan zijn reparatie door de vier fases leiden. Ook kan hij reparaties aanmelden en gemaakte apparaten teruggeven.

  • De bedrijfsleider heeft inzage in de voltallige planning en toegang tot de klantenbestanden van zijn vestiging. Verder kan hij rollen toewijzen aan zijn collega’s in dezelfde vestiging. De ideale oplossing voor bedrijven met 1 locatie.

  • Indien een afnemer twee of meer vestigingen heeft wordt het verschil tussen de bedrijfsleider en eigenaar duidelijk. Een eigenaar heeft namelijk toegang tot de data van alle vestigingen en kan rollen toewijzen aan medewerkers in alle filialen.

  • Dit is zeker mogelijk. Met onze maatwerkoplossingen kunnen wij ervoor zorgen dat jouw workflow nog verder geoptimaliseerd wordt. Informeer eens naar de mogelijkheden, wij houden wel van een uitdaging

  • Onze gebruikers zijn erg belangrijk, jullie betalen immers voor een goed systeem. Wij staan altijd open voor verbeteringen en tips. Graag zelfs. Zo kunnen we blijven groeien en meer mensen tevreden maken. Neem contact met ons op en wie weet passen we je feedback wel toe!

04

Technisch

  • Absoluut! Het systeem werkt met inlogcodes zodat je overal ter wereld in jouw reparatie-omgeving kan komen. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding en een computer of tablet.

  • Dit is mogelijk maar vanwege de complexiteit van het systeem is dit niet aan te bevelen. Voor een optimale Repareerbeheer-ervaring raden wij het gebruik van een tablet of pc aan.

  • Yes! Omdat er geen software gedownload hoeft te worden is jouw besturingssysteem niet van belang. Repareerbeheer werkt in een online omgeving en is dus altijd te raadplegen via je webbrowser.

  • Nee dit is niet nodig. Het enige wat je hoeft te doen is een gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen, wij verzorgen de rest.

  • Al onze klanten krijgen de nieuwste versie aangeboden. Ook bestaande klanten blijven standaard gebruik maken van de meest recente update van de omgeving.

  • Onze specialisten van de support-afdeling helpen je graag met het personaliseren van je omgeving. Toch heeft niet iedereen een individuele omgeving nodig, met onze standaardoplossingen kan je immers al behoorlijk veel. Daarom bieden we deze support via een extra module die je optioneel kunt gebruiken. Dit is tegen een meerprijs af te nemen.

  • Alle data wordt opgeslagen met een beveiligde SSL-verbinding. Daarnaast zijn er unieke tokens ingebouwd die ervoor zorgen dat alleen specifieke accounts bij de voor hun relevante gegevens kunnen komen. De mate van inzichtelijkheid van informatie is ook te beheren met de toewijzing van interne rollen en de daarbij horende bevoegdheden en restricties.

  • Vanzelfsprekend! De data wordt opgeslagen in een cloud die meermaals per dag backups maakt. Zelfs in het geval van een brand in het datacentrum zijn jouw gegevens veilig. Dit datacentrum zowel fysiek als softwarematig beveiligd volgens de strengste (mondiale) eisen.

  • Repareerbeheer is een online-omgeving en werkt dus niet wanneer er geen verbinding met het internet is. Onze afnemers moeten zelf zorgen voor een snelle en stabiele connectie. Bij storingen zijn wij niet aansprakelijk, deze verantwoordelijkheid ligt bij jouw provider. Wij raden aan om gebruik te maken van een vaste zakelijke glasvezelverbinding.

Online hulp

Kom je er niet uit? Laat het ons weten! Voor vragen en/of opmerkingen zijn we van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 17:30 via de online chat beschikbaar.

Maatwerk

Repareerbeheer is flexibel, veelzijdig én uitbreidbaar. Mocht jij bepaalde functionaliteiten missen dan kunnen wij je omgeving zodanig personaliseren dat hij precies past bij jouw behoefte.

Partnerprogramma

Heb je een groot reparateur netwerk? Dat vinden we leuk! Wij maken dan ook graag kennis met je. Neem contact met ons op en wij trakteren je op een heerlijke kop koffie.

Stuur ons een bericht

Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.